Monet toivat kynttilöitä ja pehmoleluja leikkipuistoon, jossa tyttöä puukotettiin.

Monet toivat kynttilöitä ja pehmoleluja leikkipuistoon, jossa tyttöä puukotettiin.

Isää epäillään murhasta

38-vuotias isä pidätettiin viime viikolla Porvoossa Kaakkois-Suomessa. Häntä epäillään kolmevuotiaan tyttärensä murhasta.

Vanhemmat olivat eronneet ja he riitelivät siitä, kumpi saa lapsen huoltajuuden.

Maanantaina viime viikolla äiti oli pakkaamassa autoa. Kun hän kääntyi pois hetkeksi. isä tuli ja otti tyttären. Hän vei tyttären leikkipuistoon, jossa hän puukotti tytärtään.

Äiti soitti heti apua, mutta isä ehti haavoittaa tytärtä. Poliisi pidätti isän. Tyttö kuljetettiin sairaalaan. Tyttö oli kuitenkin niin pahasti loukkaantunut, että hän kuoli. Tapaus on järkyttänyt ihmisiä Porvoossa.


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.