Ruotsin Malmö kärsii väkivallasta

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.02.2012

Väkivalta riivaa eteläruotsalaista Malmön kaupunkia.

Malmön poliisi tutkii kahdeksan murhaa, joiden tekijöitä ei tiedetä. Lisäksi yhtä poliisiasemaa vastaan tehtiin hiljattain pommi-isku.

Nyt yksi veriteko saattaa olla selviämässä. Oikeus vangitsi viime viikolla neljä miestä. Heitä epäillään siitä, että he ampuivat 19-vuotiaan miehen viime elokuussa.

Malmössä monet nuoret ovat työttömiä. Lisäksi kaupungissa on paljon rikollisryhmiä ja laittomia aseita.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste