Poliisit partioivat Malmön kadulla.

Poliisit partioivat Malmön kadulla.

Ruotsin Malmö kärsii väkivallasta

Väkivalta riivaa eteläruotsalaista Malmön kaupunkia.

Malmön poliisi tutkii kahdeksan murhaa, joiden tekijöitä ei tiedetä. Lisäksi yhtä poliisiasemaa vastaan tehtiin hiljattain pommi-isku.

Nyt yksi veriteko saattaa olla selviämässä. Oikeus vangitsi viime viikolla neljä miestä. Heitä epäillään siitä, että he ampuivat 19-vuotiaan miehen viime elokuussa.

Malmössä monet nuoret ovat työttömiä. Lisäksi kaupungissa on paljon rikollisryhmiä ja laittomia aseita.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste