Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Pekka Elomaa, Papunet
Uutinen julkaistu: 21.03.2022

Papunet järjestää piirustuskilpailun puhe- ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille. Kilpailun aiheena on ilo.

Vaikeinakin aikoina on hyvä löytää elämästä pieniä tai suuria iloja.

Piirrä Papunetin piirustusohjelmalla aiheesta ilo! Kerro omalla piirustuksellasi siitä, mitä ilo sinulle merkitsee tai mitä iloista sinulle on tapahtunut.

Parhaat palkitaan lahjakorteilla.

Lisätiedot ja linkki kilpailuohjelmaan löytyy Papunetin sivuilta: https://papunet.net/yksikko/kuvataidekilpailu/

Kilpailuun voi osallistua Papunetin piirustusohjelmalla.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste