Lauri Markkanen loukkaantui

Teksti: Selkosanomat, lähteet HS, Yle, STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.02.2022

Koripalloilija Lauri Markkanen loukkasi jalkansa tammikuussa. Hän on joutunut jättämään väliin jo kymmenen ottelua.

Koripalloilija Lauri Markkasen kausi Yhdysvalloissa alkoi hienosti. Tammikuussa Markkanen loukasi kuitenkin oikean nilkkansa. Hän ei ole pelannut sen jälkeen. Tällä viikolla Markkanen osallistui jo joikkueensa Clevelandin harjoituksiin.

Lauri Markkanen Markkanen pelaa Cleveland Cavaliers  -joukkueessa. Joukkue on mukana NBA-liigassa. NBA on maailman paras koripalloliiga.

Lauri Markkanen on ollut todella kovassa vireessä ja tehnyt paljon koreja. Hän oli syksyllä ja talvella jopa joukkueen paras pistemies.

Lauri Markkanen pelaa nyt viidettä kauttaan ammattilaisena Yhdysvalloissa. Hän on löytänyt uudelleen pelaamisen ilon. Markkasen pari edellistä kautta olivat vaikeita. Hän pelasi silloin Chicago Bulls -joukkueessa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)