Wiskari on iskelmän ilmiö

Teksti: PK, lähde STT
Kuva: Minna Annola/Warner Music Finland
Uutinen julkaistu: 21.05.2013

Arttu Wiskari nousi koko kansan suosikiksi.

Arttu Wiskarin lauluista erityisesti Mökkitie, Tuntematon potilas ja Terveisiä lattianraosta koskettivat laajaa kuulijakuntaa.

Wiskari muuttui hetkessä tuntemattomasta laulajasta ja lauluntekijästä uuden ajan iskelmän kuninkaaksi.

Nyt Arttu Wiskari on julkaissut toisen levynsä iskelmärockia. Tappavan hiljainen rivarinpätkä -levyllä on koskettavia tarinoita vaikeista elämäntilanteista. Ikuisesti kahdestaan kertoo lapsettomuudesta.

– Mukana oli eräs nainen tekemässä sitä sanoitusta. Emme siis tehneet sanoitusta lapsettomuudesta pelkästään äijäporukalla, Wiskari naurahtaa.

Vaikka Wiskarin lauluissa on vaikeuksia ja haikeutta, on niissä myös huumoria. Se on ehkä kätkettyä. Monet suorastaan rakastavat Arttu Wiskarin musiikkia. Sitten on iso joukko niitä, jotka inhoavat sitä. Wiskari itse suhtautuu arvosteluun tyynesti.

– Ei minua haittaa, jos minua arvostellaan. En minä arvostelusta suutu.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)