Ville Haapasalo

Ville Haapasalo on superjulkkis Venäjällä.

Ville Haapasalon kanssa avaruuteen

Haapasalo on näyttelijä ja televisiojuontaja. Hän on noussut Venäjällä koko kansan suosikiksi.

Haminalainen Jouni Tuutti voitti pipokilpailun, jossa pyydettiin tekemään Ville Haapasalolle uusi pipo. Pipon nimi on päänsärkijä.
Haapasalo esiintyy ohjelmissaan usein pipo päässään.

Suomessa Haapasalo tunnetaan Venäjälle suuntautuvista matkailusajoista, joita on esitetty Ylen Teema-kanavalla.

Seuraava Haapasalon matkailusarja kuvataan avaruudessa. Pipokilpailun voittaja pääsee vieraaksi seuraavan sarjan kuvauspaikalle. Yleisradion mukaan avaruusmatka toteutetetaan vuoden 2015 helmikuussa. Matkalle lähdetään avaruuskeskuksesta Kazakstanista.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Ville Haapasalon kanssa avaruuteen”

  1. hessu

    ihan raakan hyvää dokkaria, luultavasti parasta mitä olen nähnyt, konsaan – tämä sun etelävenäjän reissu oli pareee, hieno…

  2. hessu

    lähen, oitis,,,

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste