Kuvassa on Neel Sethi Mowglin roolissa ja Bagheera-pantteri. Bagheeran äänenä kuullaan tunnettua näyttelijää Ben Kingsleytä.

Mowglin roolissa nähdään Neel Sethi. Bagheera-pantterin äänenä kuullaan tunnettua näyttelijää Ben Kingsleytä.

Viidakkokirja on komeaa katsottavaa

Viidakkokirjan uusi elokuvaversio yhdistelee digitaalista tietokoneanimaatiota ja näytelmäelokuvaa.

Viidakkokirja (englanniksi The Jungle Book) on Walt Disneyn klassikkoanimaatio vuodelta 1967. Elokuva perustuu Rudyard Kiplingin romaaniin, joka sijoittuu Intian viidakkoon. Jon Favreau on ohjannut näiden teosten pohjalta uuden fantasiaelokuvan, joka on visuaalisesti komeaa katsottavaa.

Viidakkokirjan äänirooleista vastaa suuri joukko Hollywood-tähtiä. Bill Murray on huulikarhu Baloo, Ben Kingsley musta pantteri Bagheera, Scarlett Johansson pythonkäärme Kaa, Idris Elba tiikeri Shere Khan ja Christopher Walken kuningas Louie. Mowgli- poikaa näyttelee Neel Sethi. Viidakkokirjan tarinat kertovat Mowglista, joka kasvaa susien kanssa. Hän joutuu taistelemaan ja kohtaamaan monia vaaroja.

Rudyard Kiplingin romaani ilmestyi alun perin vuonna 1894. Viidakkokirja on myös suomennettu. Viimeisin suomennos on vuodelta 1992. Viidakkokirjan ensi-ilta on perjantaina 13.4.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Viidakkokirja on komeaa katsottavaa”

  1. mitis123

    mua ei kiinnosta!!!!!!!!!!NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. JOKUVAA

    Mahtavaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste