Eini tuli tunnetuksi 70-luvulla kappaleella Yes Sir, alkaa polttaa. Laulajan muita hittejä ovat Xanadu ja Sulle tuli faksi.

Vanhemmatkin muistavat Einin

Eini on taas in. Laulajatar on siis jälleen suuressa suosiossa. Uusi levy Vähän kipeää ilmestyi helmikuussa.

Eini on lähtöisin Lapin Pellosta. Hän tuli tunnetuksi 1970-luvulla. Silloin Einin tyyli oli disko- musiikki. 1990-luvulla ja vuosituhannen alussa suosio oli vaimeampaa. Nyt Eini on kuitenkin jälleen todella suosittu. Keikkoja riittää ja vanhat sekä uudet laulut soivat radiossa.

– Musiikkini on edelleen sitä diskoa, pirteää ja eloisaa. Se on kuitenkin vain yksi osa Einiä. Olen saanut kokemusta ja varmuutta laulujeni esittämiseen. Lauluistani on tullut ajattomia, 53-vuotias laulaja kertoo.

Vaikka Einin musiikissa on sävyjä diskosta, hän on suomalaisille aina iskelmäartisti. Myös vanhempi sukupolvi tunnistaa Einin ja pitää hänen musiikistaan.

– Laulujen pitää olla myönteisiä ja koskettavia. Minulla on hyvä olla, kaikki on hyvin ja tykkään työstäni. Se näkyy.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste