Vain elämää jatkuu lokakuussa uusilla jaksoilla.

Vain elämää jatkuu lokakuussa uusilla jaksoilla.

Vain elämää kokoaa laulajat yhteen

Vain elämää -sarjan toinen kausi alkaa Nelosella perjantaina 4. 10.

Vain elämää oli viime syksyn suosituin ja puhutuin tv-ohjelma. Sarjan toinen kausi kuulostaa ennakkoon vähintään yhtä mielenkiintoiselta. Mukana menossa ovat Pauli Hanhiniemi, Laura Närhi, Ilkka Alanko, Maarit Hurmerinta, Juha Tapio, Anna Abreu ja Jukka Poika.

Vain elämää esitteli vuosi sitten liikuttuneita suosikkilaulajia. Itkua ja tunteita ei puutu tälläkään kertaa. – Suomen tunnetuimmat popparit laulavat tuttuja ja rakkaita toistensa kappaleita. Siinä liikuttuu väkisin, Alanko toteaa STT:lle. Alanko esittää sarjassa esimerkiksi Anna Abreun lauluja.

Vain elämää -sarjan ensimmäisestä kaudesta tehty kokoelmalevy on 2000-luvun myydyin äänite.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste