Ulla Donner sai Sarjakuva-Finlandian

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.03.2020

Ulla Donner voitti tämän vuoden Sarjakuva-Finlandian.

Kuvittaja ja sarjakuvataiteilija Ulla Donner saa tämän vuoden Sarjakuva-Finlandian.

Ulla Donnerin sarjakuva-albumi Sontaa voitti vuoden 2020 Sarjakuva-Finlandia-palkinnon. Palkinnon arvo on 5 000 euroa. Voittajan valitsi kirjailija ja taiteilija Aulikki Oksanen.

Donner on syntynyt vuonna 1988.

Sarjakuva-Finlandia jaettiin ensimmäisen kerran vuonna 2007.

Lähde Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)