Lana del Rey on amerikkalainen laulaja ja lauluntekijä.

Lana del Rey on amerikkalainen laulaja ja lauluntekijä.

Tyylikäs Lana del Rey Suomeen

Lana del Rey Helsingissä 16. kesäkuuta.

Yhdysvaltalainen Lana del Rey esiintyy ensimmäistä kertaa Suomessa kesällä. Hänet tunnetaan erityisesti vaateketju H&M:n mainoksesta, jossa hän esittää tunnelmallisen kappaleen Blue Velvet. Laulaja onkin menestynyt myös mallina.

26-vuotias Lana del Rey käsittelee kappaleissaan ja videoissaan amerikkalaisuutta jännittävällä ja erikoisen tyylikkäällä tavalla. Del Rey on kotoisin Lake Placidin kylästä New Yorkin osavaltiosta. Laulajan tyyliä on kuvailtu sekoitukseksi 1960-luvun Nancy Sinatraa ja rajua katurapia.

Lana del Reyn viimeisin levy on Born To Die, joka sisältää hittikappaleen Video Games.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste