Tommi Korpela (kuvassa vasemmalla) ja Jani Volanen voittivat Kultaisen Venlan M/S Romanticin käsikirjoituksesta.

Tommi Korpela (kuvassa vasemmalla) ja Jani Volanen voittivat Kultaisen Venlan M/S Romanticin käsikirjoituksesta.

Tv-sarja M/S Romantic sai eniten palkintoja

Komediasarja M/S Romantic oli viime vuoden paras kotimainen tv-sarja. Se sai peräti neljä Kultainen Venla -palkintoa.

Kultaiset Venlat jaettiin viime perjantaina. M/S Romantic sai ensin parhaan draamasarjan palkinnon. Sarjan ohjaaja Jani Volanen sai parhaan ohjaajan palkinnon.

M/S Romanticin käsikirjoituksen tekivät Jani Volanen ja Tommi Korpela. Käsikirjoitus palkittiin vuoden parhaana käsikirjoituksena. Eikä siinä vielä kaikki. M/S Romanticin päähenkilö oli risteilyisäntä Jocke. Häntä esitti näyttelijä Hannu-Pekka Björkman. Hän sai parhaan miesnäyttelijän palkinnon.

MS/Romantic kertoi yhden illan ja yön tapahtumista Ruotsin-laivalla. Ylen TV1 esitti sarjan viime talvena. Se oli hyvin suosittu jo silloin.

Parhaan naisnäyttelijän palkinnon voitti Matleena Kuusniemi Koukussa-sarjassa. Paras komediasarja oli MTV3:n Sunnuntailounas.

Myös yleisö sai äänestää suosikeistaan. Arman Alizad oli suosituin esiintyjä. YleX:n naurumaraton oli yleisön mielestä paras ohjelma.

Lähde: STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste