Tommi Läntinen hymyilee. Hänellä on huivi kaulassa.

Tommi Läntinen tuli tunnetuksi Boycott-yhtyeen keulakuvana 1980-luvulla.

Tommi Läntinen juhlii

Laulaja Tommi Läntinen juhlii 60-vuotispäiväänsä ja pitkää uraansa kiertueella ja elämäkerralla.

Tommi Läntinen on tehnyt pitkän uran musiikin parissa. Siihen on mahtunut myös vaikeampia hetkiä ja alkoholia. Nyt Läntinen ei ole juonut alkoholia seitsemään vuoteen ja hänellä menee hyvin.

Läntisen elämäkerta Tommi Läntinen – Ääretön ikävä ilmestyi hänen syntymäpäivänään 22. elokuuta. Kirjan on kirjoittanut Susanna Ruuhilahti. Ääretön ikävä -juhlakiertue alkoi elokuussa. Läntinen esiintyy muun muassa Kuopiossa ja Vantaalla.

Lähteet Savon Sanomat, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste