The Rolling Stones on Keith Richards (vasemmalla), Mick Jagger, Charlie Watts ja Ron Wood.

The Rolling Stones saapuu Pohjolaan

Maailman tunnetuin rock-yhtye The Rolling Stones saapuu ehkä viimeistä kertaa Pohjoismaihin.

The Rolling Stones esiintyy tiistaina 1.7. Tukholmassa. Kaksi päivää myöhemmin Rollarit soittaa Tanskassa kuuluisalla Roskilden rockfestivaalilla. Yhtye ei tule Suomeen.

Monien arveluiden mukaan Stones on viimeisellä maailmankiertueellaan. Bändi on esiintynyt yli 50 vuoden ajan. Se perustettiin Englannissa vuonna 1962.

Käynnissä oleva 14 On Fire -kiertue keskeytyi maaliskussa Australiassa. Yhtyeen laulajan Mick Jaggerin naisystävä L’Wren Scott löydettiin silloin kuolleena.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste