Elizabeth Debicki ja John David Washington ovat elokuvan pääosissa.

Tenet tulee tänään teattereihin

Tenet on syksyn odotetuimpia elokuvia.

Tenet-elokuvan ensi-ilta on siirtynyt jo monta kertaa koronan takia. Tenet on toimintaseikkailu, jossa liikutaan ajassa. Elokuva on sekoitus scifiä eli tieteistarinaa ja toimintaa.

Elokuvan on ohjannut Christopher Nolan. Nolan on ohjannut aiemmin kolme kiitettyä Batman-elokuvaa ja hienon sotaelokuva Dunkirkin.

Tenet tulee elokuvateattereihin keskiviikkona 26. elokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste