Olet tässä: Etusivu » Viihde » Tehosekoitin palaa lavoille
Tehosekoitin oli 2000-luvun alussa Suomen suosituimpia yhtyeitä.
Keskellä on yhtyeen laulaja Otto Grundstrom. Hänen vieressään oikealla on kitaristi Matti Mikkonen, joka sävelsi yhtyeen kappaleet. Vasemmalla Juha Kuoppala, Tero Sundell ja Hannu Kilkki.
Tehosekoitin palaa lavoille
Teksti: Petri KiuttuKuva: Tero Ahonen
Suosittu rock-yhtye Tehosekoitin palaa lavoille.
Tehosekoitin oli Suomen suosituimpia yhtyeitä 1990–2000-luvuilla. Yhtye hajosi vuonna 2004. Viimeksi Tehosekoitin on esiintynyt yhdessä vuonna 2009.
Tehosekoitin palaaa esiintymis- lavoille kesällä 2020. Yhtye esiintyy kymmenellä festivaalilla. Sitä ennen yhtye esiintyy 8. helmikuuta Helsingin Areenalla Emma-gaalassa.
Tehosekoittimen tunnetuimpia kalalpeita ovat Kaikki nuoret tyypit, Pillitä Elli pillitä, Asfaltti polttaa ja Hetken tie on kevyt.