Kuvassa Taylor Swift pitelee Grammy-palkintoja, jotka hän sai tänä vuonna.

Kuvassa Taylor Swift pitelee Grammy-palkintoja, jotka hän sai tänä vuonna.

Taylor Swift ansaitsee todella hyvin

Taylor Swift on maailman parhaiten palkattu pop-tähti. Hän ansaitsi viime vuonna 153 miljoonaa euroa.

Amerikkalainen Forbes-lehti teki listan julkkisten tuloista. Listan kärkeen nousi pop-laulaja Taylor Swift. Swift on Forbesin mukaan maailman parhaimmin palkattu julkkis.

Forbesin mukaan Swift ansaitsi viime vuonna 153 miljoonaa euroa. Swift ansaitsi viime vuonna kaksi kertaa enemmän kuin vuonna 2014.

Suomessa 150 miljoonalla eurolla saa esimerkiksi 6 000 tavallista henkilöautoa tai tuhat pientä asuntoa.

Taylor Swiftin tulot nousivat, koska hän teki viime vuonna kiertueen ympäri maailmaa.

Toiseksi Forbesin listalla sijoittui pop-yhtye One Direction. Yhtye ansaitsi noin 100 miljoonaa euroa. Kolmas oli amerikkalainen jännityskirjailija James Patterson. Hän ansaitsi 95 miljoonaa euroa.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste