Näyttelijät poseeraavat Berliinissä.

Margot Robbie (vasemmalla), Leonardo DiCaprio ja Brad Pitt sekä ohjaaja Quentin Tarantino (keskellä) mainostivat elokuvaa Berliinissä 1.8.

Tarantino kuvaa Hollywoodia

Quentin Tarantinon uusi elokuva kertoo elokuvista ja Hollywoodista.

Once Upon a Time in Hollywood on Tarantinon yhdeksäs elokuva. Arvostelijoiden mukaan se on Tarantinon paras elokuva 2000-luvun alkupuolen jälkeen.

Elokuvan tapahtumat sijoittuvat vuoden 1969 Los Angelesiin. Elokuva perustuu tositapahtumiin. Se kertoo myös tarinan sarjamurhaaja Charles Mansonista ja hänen seuraajistaan. Elokuvasssa näyttelevät esimerkiksi Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Kurt Russell ja Al Pacino.

Elokuva tulee ensi-iltaan perjantaina 16.8.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste