Suvi Teräsniska hallitsee iskelmän

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lauri Laukkanen
Uutinen julkaistu: 11.02.2014

Suvi Teräsniska palkittiin Iskelmä-radiokanavan gaalassa vuoden parhaasta laulusta.

Suvi Teräsniskan kappale Täydellinen elämä valittiin vuoden 2013 parhaaksi suomalaiseksi iskelmäksi radiokanavan kilpailussa.

Teräsniska on Suomen suosituimpia iskelmälaulajia. Hän voitti myös Syksyn sävel -laulukilpailun. Pohjantuuli valittiin paikallisradioiden vuoden levyksi. Levy Hän tanssi kanssa enkeleiden sisältää Yö-yhtyeen ja Jussi Hakulisen kappaleita. Se on myynyt yli 20 000 kappaleen platinarajan.

Suvi myöntää, että viime vuosi oli melkoista pyöritystä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)