Suvi Koponen mallimaailman huipulla

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Chloé
Uutinen julkaistu: 12.03.2013

Suomalainen malli pääsi Voguen kanteen.

Suvi Koponen poseeraa maaliskuun Vogue Paris -lehden kannessa. 23-vuotias Koponen on mallimaailman raamatuksi kutsutun Ranskan Voguen kannessa ensimmäistä kertaa. Saavutus on hieno.

Aiemmin Voguen kanteen ovat suomalaisista malleista päässeet ainoastaan Angelica Kallio ja Kirsi Pyrhönen. Tämä vuosi näyttää olevan Suville muutenkin erinomainen. Koponen on tehnyt sopimuksen kuulun muotitalon Calvin Kleinin kanssa. Hän esiintyy yhtiön mainosvideolla yhdessä tv-sarja True Bloodin tähden Alexander Skarsgårdin kanssa.

Koponen asuu Los Angelesissa yhdessä miehensä Tyler Riggsin kanssa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)