Kuvassa on laulaja Kasmir.

Kasmirin oikea nimi on Thomas Kirjonen. Hän on kotoisin Espoosta.

Suosio yllätti Kasmirin

Laulaja ja rap-artisti Kasmir nousi yllättäen suomalaisten suursuosikiksi viime vuonna.

Kasmirin AMK Dropout -albumi keikkui myyntilistojen kärkisijoilla koko syksyn. Vadelmavene-single nousi kesähitiksi. Sitä on kuunneltu Spotifyssa yli viisi miljoonaa kertaa. Samanlaiseen suosioon yltää vain Robin.

Kasmir on hämmentynyt valtaisasta menestyksestään.

– Olen ikuisesti kiitollinen joka ikisestä biisini kuuntelukerrasta ja keikoilla käynneistä, Kasmir kiittää fanejaan. Talven mittaan on luvassa keikkoja ison bändin kanssa.

Lähde Universal Music Finland

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste