SuomiTV muuttui Fox-kanavaksi

Fox tuli Suomeen.

SuomiTV tuotti valtavaa tappiota. Kanavan osti talvella amerikkalainen Fox. Se kuuluu monimiljonääri Rupert Murdochin mediayhtiöön. Raha siltä ei siis heti lopu.

Foxilla on myös oma uutislähetys. Uutiset ovat STT:n radiouutiset, jotka kuvitetaan Lehtikuvan valokuvilla.

Foxilta voi alkuun katsoa esimerkiksi 10 vuoden takaista suosikkisarjaa Ally McBealia sekä piirrossarja Family Guyta.

Ilmainen Fox löytyy television kanavalta 12.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste