Sunrise Avenue kuvattiin Helsingissä 2. joulukuuta 2019. Raul Ruutu (vasemmalla), Osmo Ikonen, Samu Haber, Riku Rajamaa ja Sami Osala.

Sunrise Avenue lopettaa

Suosittu Sunrise Avenue -yhtye lopettaa. Viimeiset konsertit järjestetään Helsingin Olympiastadionilla elokuussa.

Sunrise Avenue -yhtyeen keulakuva Samu Haber kertoi joulukuussa, että yhtye on päättänyt lopettaa. Haberin mukaan yhtye teki päätöksen uran loppumisesta jo viime kesänä.

Sunrise Avenue on erittäin suosittu yhtye Keski-Euroopassa ja erityisesti Saksassa.

Sunrise Avenuen viimeiset konsertit järjestetään Helsingin olympiastadionilla 14.–15. elokuuta. Yhtye on julkaissut myös faneille omistetun kappaleen Thank You For Everything.

Haber aikoo jatkaa työtä musiikin parissa.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste