Sini Sabotagen hitti Levikset repee oli musiikkipalvelu Spotifyn soitetuin kappale alkukesästä.

Sini Sabotagen hitti Levikset repee oli musiikkipalvelu Spotifyn soitetuin kappale alkukesästä.

Sini Sabotage on matkalla huipulle

Sini Sabotage on kovassa nosteessa. 27-vuotias hiphoppari on julkaissut yhden singlen

Kokonainen albumi on luvassa syksyllä. Sini Sabotage on oikealta nimeltään Sini-Maria Makkonen. Hänet nähdään syksyllä myös yhtenä Idols-laulukilpailun tuomarina.

Sini on tehnyt musiikkia 10 vuotta. Hänet tunnettiin aikoinaan dj:nä eli tiskijukkana. Hän päätyi muusikoksi, kun alkoi kirjoittaa kertosäkeitä tutuille rap-artisteille. Sini oli ennen soolouraansa mukana Valosiepparit-ryhmässä. Hänen ensimmäinen soolo- kappaleensa löytyy Suomi hiphop vol. 5 -kokoelmalta. Sini on vieraillut Cheekin ja JVG:n levyillä.

Suomessa ei ole aiemmin ollut monia naispuolisia räppäreitä. Sini uskoo, että se muuttuu. – Mimmit ajattelevat, että rap on pelkkä miesten juttu. Niin ei kuitenkaan ole. Rapissakin voi ammentaa naisellisuudestaan. Olen mielelläni uranuurtaja. Kukaan ei ole vähätellyt taitojani. Perästä tulee lisää hyviä uusia mimmien tekemiä juttuja, Sini sanoo Iltalehdessä.

Sini lupaa, että hän ei nöyristele myöskään syksyllä Idolsissa miestuomareiden rinnalla. Sinin lisäksi tuomareina nähdään Jone Nikula, Jussi 69 ja The Rasmuksen Lauri Ylönen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste