Sara Forsberg

Sara Forsberg aikoo nyt muuttaa töihin Los Angelesiin Yhdysvaltoihin.

Saran video sai jättisuosion

19-vuotias Sara Maria Forsberg latasi Youtubeen videon, joka sai jättisuosion. Videon nimi on What Languages Sound Like To Foreigners eli Miltä eri kielet kuulostavat ulkomaalaisista.

Videolla hän matkii uskomattoman taitavasti erilaisten kielten puhujia siansaksalla. Sara ei siis oikeasti osaa kieliä, joita hän matkii. Seuraavana aamuna videon oli katsonut jo tuhat henkilöä. Nyt video on katsottu internetistä jo
8,5 miljoonaa kertaa.

Saralle tulee jatkuvasti haastattelupyyntöjä ja työtarjouksia ympäri maailmaa. Suosio ylätti hänet täysin.
– Ajattelin vain tehdä materiaalia, joka minua kiinnostaa, kuten kielet, murteet ja kulttuurit, Sara kertoi Helsingin Sanomille.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste