Sandhja kisaa euroviisuissa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 10.05.2016

Suomen euroviisuedustaja Sandhja avaa laulukilpailun tänään. Sandhjan kappaleen nimi on Sing It Away. Sandhja on euroviisujen semifinaaleiden ensimmäinen esiintyjä.

Sandhjan tavoitteena on päästä euroviisujen loppukilpailun kärkijoukkoon. Molemmista semifinaaleista eli alkukarsinnoista putoaa pois kahdeksan maata. Loppukilpailuun pääsee 26 maata.

Sandhja ei ole ollut mikään erityinen euroviisufani. Nyt hän pääsee kuitenkin esiintymään 200 miljoonalle katsojalle.

Euroviisut järjestetään tänä keväänä Ruotsin pääkaupungissa Tukholmassa.

Sandhja karsiutui tiistai-illan semifinaalissa. Hän ei ole mukana lauantain loppukilpailussa eli finaalissa.

Euroviisujen ensimmäinen semifinaali esitetään suorana Yle Tv2:ssa tiistaina 10.5. kello 22. Toinen semifinaali on keskiviikkona. Euroviisujen loppukilpailu on lauantaina 14.5.

(Muokattu 11.5.2016.)

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)