Salatut elämät kiinnostaa monia

Salatut elämät on suosituin kotimainen televisiosarja.

Salatut elämät on edelleen television suosituin päivittäinen jatkosarja. Salkkareita katsoo joka viikko noin miljoona ihmistä. Sarja alkoi 13 vuotta sitten, vuonna 1999.

Salkkareitten näyttelijäkaarti on ehtinyt vaihtua matkan varrella moneen kertaan. Ainoat alkuperäiset näyttelijät sarjassa ovat Ismo Laitela eli Esko Kovero sekä Seppo Taalasmaa eli Jarmo Koski. Sarjan rankat ja yllättävät juonenkäänteet ovat kohauttaneet katsojia vuosien varrella. Pitkänäperjantaina 6.4. sarjasta on luvassa erityisen rankka jakso, jossa nähdään Sepon vaikea ratkaisu. Pahasti alkoholisoitunut Seppo pohtii jaksossa itsemurhaa. Sepon ratkaisua ei tiedä vielä kukaan.

Seppoa esittävä Jarmo Koski sanoo Ilta-Sanomissa, että näin rankkojen asioiden näytteleminen on raskasta hänelle itselleenkin.

Salatut elämät MTV3 arki-iltaisin kello 19.30.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Salatut elämät kiinnostaa monia”

  1. uuno

    mä katson aina salkkareita

  2. Jenna

    tosi paha juttu sepolta

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste