X Factorin loppukilpailu näkyy Suomessa suorana lähetyksenä Sub-kanavalla. Kuvassa on Saara Aalto edellisessä euroviisukarsinnassa.

X Factorin loppukilpailu näkyy Suomessa suorana lähetyksenä Sub-kanavalla. Kuvassa on Saara Aalto edellisessä euroviisukarsinnassa.

Saara Aalto loppukilpailuun

Saara Aalto pääsi kolmen parhaan joukkoon Britannian X Factor -laulukilpailussa. Aalto lauloi  lauantaina Mariah Careyn laulun All I Want for Christmas Is You ja toisena kappaleena Sia-artistin hitin Chandelier.

Tuomarit kehuivat Aaltoa runsaasti. Esimerkiksi Louis Walsh sanoi, että Aalto on maailmanluokan tähti. Kehujen jälkeen yleisö huusi Saaran nimeä.

Britannian X Factorin voittaja selviää ensi sunnuntaina.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste