Tuuli haaveilee, että hän pääsee esiintymään myös ulkomaille.

Tuuli haaveilee, että hän pääsee esiintymään myös ulkomaille.

Robinin haastaja on tyttö!

13-vuotiaan Tuulin Salaisuudet on listojen kärjessä.

Teinisuosikki Robin on saanut kovan haastajan. Hänen nimensä on Tuuli. 13-vuotiaan Tuulin Salaisuudet-levy on latauslistojen kärjessä. Tuulin musiikkivideon voit katsoa YouTubessa. Yli 4 000 ihmistä tykkää Tuulin Facebook-sivusta.

Tuuli käy Pohjois-Helsingin bändikoulua. Samasta opinahjosta ovat singahtaneet menestykseen aiemmin Tiktak ja Indica. Tuulin taustajoukot eivät ole aivan turhia nimiä. Hänen ensimmäisen levynsä teossa auttavat The Rasmuksen Lauri Ylönen ja Pauli Rantasalmi.

Tulevaisuus ei pelota nuorta tähteä, eikä suosio hetkauta.

– Päivä kerrallaan. Pidän jalat maassa, Tuuli sanoo.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste