Kuvassa on laulajasuosikki Robin.

Robinin nimeä käytetään myös hajuvesi RBN – C’Est La Vie´n myynnissä. Se on tarkoitettu nuorille naisille.

Robin murskaa ennätyksiä

Teinitähti Robinin ura jatkuu nousukiidossa.

Robinin uusi levy 16 on myynyt hyvin. Hänen levyjään on myyty kaikkiaan jo yli 400 000 kappaletta. Robin aloitti levylaulajan uran kolme vuotta sitten.

Yksikään suomalainen artisti ei ole aiemmin myynyt yhtä paljon yhtä nopeasti Suomessa.

Hänen kaikkia videoitaan on katsottu Youtubessa 62 miljoonaa kertaa. Suomen ennätys sekin.

Marraskuussa ja joulukuussa Robin tekee keikkoja isoissa halleissa.

Tähdellä on myös oma televisio-ohjelma Robin – Just nyt. Se näkyy internetissä MTV:n Katsomossa osoitteessa www.katsomo.fi.

Lähde robinmusic.fi

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste