Kuvassa on 28-vuotias laulaja Rihanna. Hän on tehnyt jo pitkän uran laulajana.

28-vuotias Rihanna on ehtinyt tehdä jo pitkän uran laulajana.

Rihanna rytmien vallassa

Barbadoslainen Rihanna julkaisi uuden levynsä helmikuussa. Rihannan edellisestä levystä oli ehtinyt kulua yli neljä vuotta.

Anti on hyvin rytmikästä ja tanssittavaa musiikkia. Albumin kannessa on runo sokeiden pistekirjoituksella.

Rihanna on nuoresta iästään huolimatta kaikkien aikojen menestyneimpiä naislaulajia. Hänellä on peräti 14 listaykköstä Billboard Hot 100 -listalla. Edellä ovat ainoastaan The Beatles ja Mariah Carey.

Rihanna on tehnyt soololevyjen lisäksi yhteistyötä monien muiden artistien kanssa. Rihanna, Paul McCartney ja Kanye West tekivät viime vuonna ison hitin FourFiveSeconds.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste