
Barbadoslainen laulaja Rihanna kuvattiin Ranskan pääkaupungissa Pariisissa 22. toukokuuta.
Rihanna on rikkain naismuusikko
Teksti: Ella AiraksinenKuva: Lehtikuva
Rihanna on 31-vuotias laulaja, joka tuli tunnetuksi 2000-luvun alussa. Nyt hän on maailman rikkain naismuusikko.
Rihannalla on noin 530 miljoonaa euroa, joten hän on rikkain naismuusikko. Ennen Madonna oli rikkain. Madonnalla on noin 500 miljoonaa euroa.
Rihanna on tienannut rahansa musiikista, mutta myös meikeistä. Hän on meikkiyhtiö Fenty Beautyn yksi omistaja.
Lähde HS Metro
Mitä mieltä olit jutusta?