Barbadoslainen laulaja Rihanna kuvattiin Ranskan pääkaupungissa Pariisissa 22. toukokuuta.

Rihanna on rikkain naismuusikko

Rihanna on 31-vuotias laulaja, joka tuli tunnetuksi 2000-luvun alussa. Nyt hän on maailman rikkain naismuusikko.

Rihannalla on noin 530 miljoonaa euroa, joten hän on rikkain naismuusikko. Ennen Madonna oli rikkain. Madonnalla on noin 500 miljoonaa euroa.

Rihanna on tienannut rahansa musiikista, mutta myös meikeistä. Hän on meikkiyhtiö Fenty Beautyn yksi omistaja.

Lähde HS Metro

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste