Ron Moss on esittänyt Ridgeä jo 25 vuotta.

Ron Moss on esittänyt Ridgeä jo 25 vuotta.

Ridge jättää Kauniit ja rohkeat

Tähdet lähtevät Kauniista ja rohkeista, mutta sarja vain jatkuu.

Monet katsojat pelkäävät, että Kauniit ja rohkeat ei ole entisellään. Suosikkisarjan Ridge eli Ron Moss jättää sarjan. Hän on esittänyt Ridgeä 25 vuotta. Näyttelijän päätös on jopa suututtanut myös suomalaisia sarjan ihailijoita.

Viimeinen jakso, jossa Ridge on mukana, kuvattiin Yhdysvalloissa elokuun puolivälissä.

Myös toinen tähti Susan Flannery on ilmeisesti lähdössä sarjasta. Hän on näytellyt Forresterin perheen vahvaa naista Stephanieta vuodesta 1987 asti.

Kauniit ja rohkeat MTV3-kanavalla arkisin kello 17.05. Sarja palaa kesätauolta 3.9.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Ridge jättää Kauniit ja rohkeat”

  1. Atro Niiniluoto

    En itse ole Kaunareita seurannut, mutta nykyään muistan Ronnin näyttelijäntyön lisäksi laulamisesta. Elämä jatkuu uusin haastein, kun 25 vuotta on kulunut.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste