Irina Björklund on sarjan pääosassa.

Rauhantekijä on suomalainen suursarja

Irina Björklund on Rauhantekijä-sarjan pääosassa. Hän esittää Ann-Mari Sundellia.

Ann-Mari Sundell on kuvitteellinen suomalainen rauhanneuvottelija. Hänellä on pitkä ura takanaan. Rauhantekijä kertoo tästä maailmasta, neuvotteluista, asekaupasta ja poliittisesta vallasta.

Rauhantekijä on kuvattu Kanariansaarilla, Espanjassa ja Turussa.

Rauhantekijä-sarja alkoi Yle TV1:ssä 6.9. Sarjan voi katsoa myös Yle Areenasta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste