Radiopuhelimet on rockmusiikin reunalla

Radiopuhelimet täyttää tänä vuonna 30 vuotta. Bändi ei ole antanut periksi keskinkertaisuudelle.

Oululainen rock-yhtye Radiopuhelimet on toiminut 30 vuotta. Bändi on omaperäinen oman tiensä kulkija. Radiopuhelimet on julkaissut jo 14 pitkäsoittoa. Tuorein levy, Saastan kaipuu, ilmestyi kesäkuussa. Levy on saanut erinomaiset arvostelut. 30-vuotias rock-yhtye on harvinaisuus pienessä Suomessa. Yhtye edustaa pienen yleisön vaihtoehtorockia ja tulee pohjoisesta.

Radiopuhelimet on toiminut koko uransa ajan tinkimättömästi ja musiikin ehdoilla. Yhtye ei ole tarvinnut turhaa julkisuutta. Raivokkaat keikat ja hyvätasoiset levyt ovat ajaneet sen asian. Tämä tekee siitä erityistapauksen. Yhtyeen musiikki on lisäksi ainutlaatuista.

Radiopuhelimet on aina halunnut haastaa ihmiset ajattelemaan. Näin se julisti jo vuoden 1990 klassikkolevyn K.O. laulussa Ajattele.

Radiopuhelimet esiintyy Helsingin Lepakkomiehessä 26.8. ja Tampereen Telakalla 27.8.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste