Ylen Radio Suomi on kuunnelluin radiokanava.

Radion kuuntelu on lisääntynyt

Koronaviruskriisi on lisännyt radion kuuntelua.

Radion kuuntelu on lisääntynyt kevään aikana.

Ihmiset tekevät kotona etätöitä ja kuuntelevat nyt paljon radiota. Radio Novan ja Iskelmän kuuntelu lisääntyi maaliskuussa neljänneksellä. Radioähetyksiä kuunnellaan paljon myös Yle Areenan kautta.

Radion kuuntelu on lisääntynyt myös muualla. BBC:n mukaan Britanniassa radion nettikuuntelu on lisääntynyt selvästi.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.