Folke Rundqvistia esittää näyttelijä Dennis Nylund.

Folke Rundqvistia esittää näyttelijä Dennis Nylund.

Putouksen  suosikkihahmo

Diskotanssinopettaja Folke Rundqvist on Putouksen suosikki.

Folke Rundqvistia esittää Dennis Nylund. Nylund on kotoisin Oulusta. Hän on entinen kilpatanssija. Hän voitti vuonna 2009 breakdancen maailmanmestaruuden.

Monia katsojia naurattaa, kun Folke puhuu suomea hauskalla korostuksella. Folken hahmo on kotoisin Ruotsin Uumajasta. Nylund on suomenruotsalaisen Svenska Teaternin näyttelijä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.