Putouksen  suosikkihahmo

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 23.02.2021

Diskotanssinopettaja Folke Rundqvist on Putouksen suosikki.

Folke Rundqvistia esittää Dennis Nylund. Nylund on kotoisin Oulusta. Hän on entinen kilpatanssija. Hän voitti vuonna 2009 breakdancen maailmanmestaruuden.

Monia katsojia naurattaa, kun Folke puhuu suomea hauskalla korostuksella. Folken hahmo on kotoisin Ruotsin Uumajasta. Nylund on suomenruotsalaisen Svenska Teaternin näyttelijä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)