Kuvassa on punkyhtye Pertti Kurikan Nimipäivien soittajat vasemmalta Pertti Kurikka, Toni Välitalo, Sami Helle ja Kari Aalto.

PKN:n soittajat juhlivat, kun voitto varmistui. Vasemmalta Pertti Kurikka, Toni Välitalo, Sami Helle ja Kari Aalto.

PKN saattaa menestyä Wienissä

Punkyhtye Pertti Kurikan Nimipäivät (PKN) voi menestyä Eurovision laulukilpailussa Wienissä.

Vedonlyöjät uskovat, että PKN voi sijoittua kärkipäähän.

PKN valittiin helmikuun lopussa Suomen edustajaksi Eurovision laulukilpailuun. PKN sai paljon enemmän ääniä kuin Satin Circus, joka sijoittui toiseksi. PKN:n soittajat juhlivat voittoa ja antoivat paljon haastatteluja.

– Sanoma on tärkeää punkissa. On hienoa, että voimme kertoa asiamme koko Euroopalle, sanoo laulaja Kari Aalto.

Eurovision laulukilpailu on 19.–21. toukokuuta Wienissä Itävallassa.

Lähteet Yle, HBL

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste