Pernilla putosi jatkosta tiistain karsintakilpailussa. Loppukilpailu eli finaali on lauantaina 26.5.

Pernilla putosi jatkosta tiistain karsintakilpailussa. Loppukilpailu eli finaali on lauantaina 26.5.

Pernilla on myös käsipalloilija

Pernilla on euroviisuissa.

Suomen euroviisuedustaja Pernilla Karlsson on jo Azerbaidzhanin pääkaupungissa Bakussa. Laulaja kertoi Iltalehdelle jännittävänsä enemmän lentomatkaa kuin esiintymistä miljoonille tv-katselijoille.

Pernillan kappale När jag blundar (suomeksi Kun suljen silmäni) ei päässyt lauantaina 25.5. pidettävään loppukilpailuun.

– Lavalla olivat vain minä ja sellisti. Vihreä mekkoni oli tosi hieno. Sen on suunnitellut Katri Niskanen. Tämä oli kerran elämässä -kokemus, punatukkainen laulajatar paljastaa Iltalehdelle.

Siuntiosta kotoisin oleva Pernilla on suurelle yleisölle tuntematon nimi. Urheilua seuraava saattaa kuitenkin kuitenkin tietää 21-vuotiaan Pernillan. Hän on Sjundeå IF:n käsipallo- joukkueen pelaaja. Pernilla pelasi vielä pari päivää ennen vappua käsipallon SM-sarjan loppu- peleissä. Siuntion seura sijoittui lopulta sarjassa neljänneksi.

– Tein pudotuspeleissä lähes 50 maalia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste