Kuvassa on laulaja ja lauluntekijä Paula Vesala. Hän opiskelee Yhdysvalloissa.

Paula Vesala on laulaja ja lauluntekijä. Hän opiskelee Yhdysvalloissa.

Paula Vesala on nyt omillaan

Paula Vesala julkaisee keväällä soololevyn. Radiossa soivat jo kappaleet Tequila ja Tytöt ei soita kitaraa.

Vesala sanoitti aiemman yhtyeensä PMMP:n kappaleet. Nykyisin Vesala vastaa myös kappaleidensa sävellyksistä. Myös PMMP-yhtyeen toinen puolisko, Mira Luoti, julkaisee tänä vuonna ensimmäisen soololevynsä.

Paula Vesala asuu Yhdysvaltojen Los Angelesissa. Hän opiskelee näytelmäkirjallisuutta. Vesala on naimisissa The Rasmus-yhtyeen Lauri Ylösen kanssa. Pariskunnalla on Julius-poika.

Vesala nähdään loppuvuodesta elokuvissa. Hän näyttelee Selma Vilhusen elokuvassa Tyttö nimeltä Varpu sekä Alli Haapasalon Syysprinssissä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Paula Vesala on nyt omillaan”

  1. oinas jenni

    Minä tykkäsi paula vesala olet
    Hieno nainen olin ohjemaassa
    TV stän nelosena ohjemaa vain elämää
    Tykkä pmmp CD levyitän
    Tykkäsi kuunlele paula koivuniemi
    Tykkäsi kuunlele paula vesala hyvää
    Ihana tykkäsi pailjo tykkäsi kuunlelea
    The rasmus kuunlelea paijon tykkäsi
    Lauri ylönen tykkäsi lauri on ihana laulaa
    Hyvää kuunlele minulle you tude sinun
    Kapalelea j??

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste