Barack Obama (vasemmalla) antoi vapaudenristin Bruce Springsteenille.

Barack Obama (vasemmalla) antoi vapaudenristin Bruce Springsteenille.

Obamalta mitaleita tähdille

Yhdysvaltain presidentti Barack Obama antoi marraskuun lopulla vapaudenristin mitalin 21 tunnetulle henkilölle. Joukossa oli monia elokuvan ja musiikin tähtiä.

Vapaudenristin saivat muun muassa laulaja Bruce Springsteen sekä näyttelijät Robert De Niro, Robert Redford ja Tom Hanks.

– Minä olen presidentti, hän pomo, kuvaili Obama Springsteenia.
Pomo on Bruce Springsteenin lempinimi.

Vapaudenristi on korkein kunnianosoitus, mitä Yhdysvalloissa voi saada.

Lähde Soundi

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste