Niskasten sisarukset: Kerttu, Katri ja Iivo. Kaikki lahjakkaita nuoria.

Niskasten lahjakas perhe

Iivo Niskanen on oympiavoittaja. Isosisko Kerttu Niskanen on kaksinkertainen olympiahopeamitalisti. Toinen sisar, Katri Niskanen on menestynyt vaatesuunnittelija.

Siinä Niskasten lahjakas perhe Suomen Savosta.

Niskasen sisarukset tapasivat jo lentokentällä, kun huippu-urheilijat palasivat kotiin olympialaisista. Katri oli sisaruksiaan vastassa. Hän kertoi, että jännitti tosi paljon veljensä ja siskonsa puolesta.

Kerttu Niskanen sanoi, että olympialaiset olivat unelmien täyttymys.

– Huikea reissu, aivan huikeat kisat. Jännitin kaikki omien kilpailujeni välipäivät Iivon hiihtoja. En siksi päässyt oikein rentoutumaan, Kerttu kertoi välittömään tyyliinsä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste