Nightwishin laulaja on nykyään hollantilainen Floor Jansen. Kappaleet tekee bändin pomo Tuomas Holopainen.

Nightwish pääsee postimerkkiin

Nightwish uusi levy nousi maailmalla listojen kärkeen. Yhtye on nyt maailmankiertueella.

Nightwish on Suomen tunnetuin rock-yhtye. Bändin uusi levy Endless Forms Most Beautiful nousi jopa Britannian albumilistalla kymmenen kärkeen. Se on kova sijoitus. Nightwish esiintyy ensimmäisenä suomalaisyhtyeenä Lontoon Wembley Arenalla joulukuussa.

Nightwishin hollantilainen laulaja Floor Jansen muutti viime kesänä Joensuuhun. Hän kertoo, että hän viihtyy hyvin.

– Olen nauttinut jopa lumenluonnista. En ollut koskaan aiemmin kolannut lunta.

– Tykkään käydä saunassa. Talvella harrastan avantouintia ja hiihdän. Vietän aikaa kiertueilla paljon suurissa kaupungeissa. Kotona Joensuussa nautin hiljaisuudesta.

Nightwish pääsee syksyllä myös postimerkkiin, kun posti julkaisee sarjan rockmerkkejä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste