Kuvassa ovat Nightwishin jäsenet: Emppu Vuorinen, Kai Hahto, Tuomas Holopainen, Troy Donockley, Marko Hietala ja Floor Jansen.

Nightwish julkaisi uuden levyn

Nightwishin uuden levyn nimi on Human Nature. Human Nature on Nightwishin yhdeksäs levy. Levyllä lauletaan luonnosta ja ihmisestä.

Nightwish on maailmalla tunnetuin suomalainen rock-yhtye. Pelkästään Suomessa on myyty jo melkein miljoona Nightwishin levyä. Miljoonan levyn raja ylittyy luultavasti jo tänä vuonna.

Nightwishin uusi levy julkaistiin 10. huhtikuuta. Levyn nimi Human Nature. Se on Nightwishin yhdeksäs levy. Yhtyeen edellisestä levystä on kulunut jo viisi vuotta.

Uusi levy kertoo luonnosta ja ihmisestä. Tuomas Holopainen on Nightwishin säveltäjä, kosketinsoittaja ja johtaja. Hän sanoo, että uusi levy on myönteinen ja valoisa. Holopaisen mielestä ihmiskunta on saanut aikaan hienoja asioita.

Nightwishin piti aloittaa maailmankiertue tänä keväänä. Kiertue siirtyy myöhemmäksi koronaviruksen takia.

Lähteet HS, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste