Nicki Minaj on näyttävä nuori nainen.

Nicki Minaj on näyttävä nuori nainen.

Nicki Minaj herättää huomiota

Räväkkä laulajatar Nicki Minaj on uuden ajan muoti-ikoni.

Nicki Minaj on 30-vuotias yhdysvaltalainen laulaja. Nickin musiikkityyli on R&B. Häntä kutsutaan myös hiphopin uudeksi kuningattareksi. Minajin kolmas albumi Pink Friday: The Pinkpoint julkaistaan tänä keväänä.

Minaj tunnetaan myös American Idol -laulukilpailun tuomarina. Hänen huono käytöksensä on herättänyt huomiota. Minaj on esimerkiksi myöhästynyt ohjelman suorasta lähetyksestä.

Minaj tunnetaan erikoisesta tyylistään. Hänen tavaramerkkejään ovat kirkuvanväriset peruukit. Oikeasti hänellä on pitkä ja kihara tumma tukka. Minaj on uuden ajan muoti-ikoni samaan tapaan kuin Lady Gaga.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste