Olavi Uusivirta esiintyi Turun Ruisrockissa kesällä 2018.

Näyttelijä, josta tuli laulaja

Olavi Uusivirta julkaisi keväällä uuden levyn, Skorpionin. Skorpioni on sekoitus menevää poppia ja hitaampia kappaleita.

Uusivirta on kiertänyt Suomea uuden levynsä kanssa koko kesän. Syksyllä hän esiintyy 20 kaupungissa, esimerkiksi Turussa, Helsingissä, Rovaniemellä ja Haminassa.

Uusivirta on jo vakiinnuttanut paikkansa tunnetuimpien rock-laulajien joukossa. Hän esiintyy vauhdikkaasti. Uusivirta on myös näytellyt teatterissa ja monissa elokuvissa.

Uusivirta tunnetaan esimerkiksi lauluista On niin helppoo olla onnellinen ja Nuori ja kaunis.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste