Kaisa (vasemmalla) ja Anna Karjalainen ovat Mausteytöt. Kaksikko esiintyy ensi kesänä esimerkiksi Sidewaysissa, Bättre Folkissa, Ruisrockissa, Qstockissa ja Flow Festivalilla.

Muodikkaat pop-siskokset

Maustetytöt on ensi kesän festareiden suosikkiesiintyjä.

Suomalaisella poptaivaalla on uusi trendi eli suosikki. Sen nimi on Maustetytöt. Talven piristävin radiohitti on Tein kai lottorivini väärin. Laulu kuulostaa hiukan Gösta Sundqvistin ja Leevi and the Leavingsin kappaleilta.

Maustetytöt eli Anna ja Kaisa Karjalainen ovat kotoisin Vaalasta Oulun läheltä. Vaala sijaitsee Oulujärven rannalla. Kunnassa on 3 000 asukasta. Nyt sisarukset ovat muuttaneet Helsinkiin.

Maustetytöt eivät juuri hymyile kuvissa, eivätkä he ole kovin puheliaita. Siskokset myöntävät hymyillen, että välillä “ahistaa”.

Lähteet HS, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste