Kim Basinger näyttelee L.A. Confidential -elokuvassa Lynn Brackenia. Elokuva esitetään Teemalla 18. syyskuuta.

Monipuolinen tv-syksy

Yle Teema -kanava esittää tänä syksynä hyvän valikoiman elokuvia, dokumentteja ja musiikkiohjelmia.

Yle Teeman elokuvasyksy alkaa tunnetuilla lännenelokuvilla eli westerneillä. Kanava esittää syksyn aikana kolme Sergio Leonen lännenelokuvaa. Teemalla nähdään elokuvat Kourallinen dollareita, Vain muutaman dollarin tähden ja Hyvät, pahat ja rumat. Elokuvien pääosassa on Clint Eastwood. Musiikin on säveltänyt Ennio Morricone.

Yle Teemalauantait käynnistyvät 12. syyskuuta. Silloin nähdään uusi dokumentti Arnold Schwarzeneggerista. Samana iltana esitetään toiminta- ja tieteiselokuvien klassikko Terminator – tuhoaja.

Clint Eastwood nähdään Sergio Leonen ohjaamien lännenelokuvien pääosassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste