Maisa Torppa nähdään televisiossa Tuulitunneli-ohjelman vakiokasvona.

Maisa tahtoo kohauttaa

Julkkismalli Maisa Torppa on ollut tänä keäväänä paljon esillä.

Hänen mielipiteensä ovat aiheuttaneet kohua.

Useimmat muistavat Maisan tv:n Viidakon tähtösenä. Hänellä on myös internetissä suosittu blogi. Maisa on vakiojäsen tv:n Tuulitunneli-ohjelmassa.

– En esitä mitään. Tyyliini kuuluu sanoa suoraan. Kirjoitan myös jatkossa omat mielipiteeni.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste