Maija Vilkkumaa on julkaissut seitsemän levyä, nyt on kirjan vuoro.

Maija Vilkkumaa on julkaissut seitsemän levyä, nyt on kirjan vuoro.

Maija Vilkkumaa kirjoitti kirjan

Laulaja ja lauluntekijä Maija Vilkkumaa tekee uuden aluevaltauksen kirjallisuuden maailmaan.

Maijan ensimmäisen romaanin nimi on Nainen katolla.

Vilkkumaan mukaan romaani kertoo kevyesti erilaisista ihmisistä. Kirjan henkilöitä tarkastellaan erilaisista näkökulmista.

– Jokaisessa henkilössä on varmasti myös jotakin minusta itsestäni, Vilkkumaa tunnustaa. Kirja ei kuitenkaan kerro Vilkkumaasta itsestään.

Tuoreen kirjailijan äiti ehti jo huolestua tyttärensä puolesta.

– Äiti soitti ja kysyi, että ei kai Siljan avioliitto vain kuvaa minun avioliittoani.

Vilkkumaan musiikkiura on nyt tauolla. Seuraavan levyn ilmestymisestä ei ole tietoa. Hänen edellisestä levystään tulee pian kuluneeksi neljä vuotta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste